ENERGY-AS-A-SERVICE

Energy-as-a-Service

"Κερδοφόρες και Βιώσιμες υπηρεσίες για τη χρήση αποσπόμενων μπαταριών"

Χωροταξικος σχεδιασμος & Αναπτυξη υποδομων

Στρατηγικη φορτισης των μπαταριων

Μεθοδολογιες διαχειρισης εσοδων

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Με γνώμονα την αυξητική τάση των ποσοστών άνθρακα στο χώρο των θαλάσσιων μεταφορών, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός συνιστά άμβλυνση των εκπομπών κατά 40% και 50%, έως τα έτη 2030 και 2050 αντιστοίχως. Επιπροσθέτως, κατά μέσο όρο ένα πλοίο εσωτερικής ναυσιπλοΐας είναι σήμερα 40 ετών, ενώ παράλληλα η μετασκευή του σε ηλεκτρικό κοστοβόρα και δαπανηρή. Στον αντίποδα, τα νέα ηλεκτρικά πλοία συνοδεύονται από ιδιαίτερα υψηλά κεφαλαιουχικά κόστη. Το κοινό και στις δύο περιπτώσεις είναι πως η φόρτισή τους θεωρείται επικίνδυνη και βραδεία διαδικασία.

Η ΛΥΣΗ

Η λύση εδώ παρέχεται από την πλατφόρμα Energy-as-a-Service. Πρόκειται για ένα pay-per-use δίκτυο αποσπόμενων μπαταριών, για πλοία εσωτερικής ναυσιπλοΐας, το οποίο συνδέει άμεσα το κόστος της μπαταρίας με τη χρήση της. Χάρη στους καινοτόμους αλγόριθμους που ενσωματώνει, η πλατφόρμα διαχειρίζεται το σύστημα εναλλασσόμενων μπαταριών, μεταφέρει πληροφορίες, ενώ την ίδια στιγμή αποφασίζει και παρέχει οδηγίες.

Partners
Επισκόπηση της σελίδας του ιδιοκτήτη του πλοίου
Partners
Επισκόπηση της σελίδας του χειριστή του σταθμού