Energy-as-a-Service
"Κερδοφόρες και Βιώσιμες υπηρεσίες για τη χρήση αποσπόμενων μπαταριών"
Χωροταξικος σχεδιασμος & Αναπτυξη υποδομων
Στρατηγικη φορτισης των μπαταριων
Μεθοδολογιες διαχειρισης εσοδων
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Με γνώμονα την αυξητική τάση των ποσοστών άνθρακα στο χώρο των θαλάσσιων μεταφορών, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός συνιστά άμβλυνση των εκπομπών κατά 40% και 50%, έως τα έτη 2030 και 2050 αντιστοίχως. Επιπροσθέτως, κατά μέσο όρο ένα πλοίο εσωτερικής ναυσιπλοΐας είναι σήμερα 40 ετών, ενώ παράλληλα η μετασκευή του σε ηλεκτρικό κοστοβόρα και δαπανηρή. Στον αντίποδα, τα νέα ηλεκτρικά πλοία συνοδεύονται από ιδιαίτερα υψηλά κεφαλαιουχικά κόστη. Το κοινό και στις δύο περιπτώσεις είναι πως η φόρτισή τους θεωρείται επικίνδυνη και βραδεία διαδικασία.
Η ΛΥΣΗ
Η λύση εδώ παρέχεται από την πλατφόρμα Energy-as-a-Service. Πρόκειται για ένα pay-per-use δίκτυο αποσπόμενων μπαταριών, για πλοία εσωτερικής ναυσιπλοΐας, το οποίο συνδέει άμεσα το κόστος της μπαταρίας με τη χρήση της. Χάρη στους καινοτόμους αλγόριθμους που ενσωματώνει, η πλατφόρμα διαχειρίζεται το σύστημα εναλλασσόμενων μπαταριών, μεταφέρει πληροφορίες, ενώ την ίδια στιγμή αποφασίζει και παρέχει οδηγίες.